-------------------------------
بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان ستاد بانک صادرات استان تهران
بررسی عوامل موثر بر قصد رفتار مشتریان از خدمات بانکداری همراه در شعب بانک ملی استان خراسان رضوی
نیاز به منحصر بفرد بودن مصرفکنندگان و تاثیر آن بر درک برند و قصد خرید
بررسی عوامل پذیرش فناوری RFID در صنایع ایران مطالعه موردی صنعت قطعهسازی خودرو
آسیبشناسی و ارزیابی اثربخشی برنامههای آموزش کارکنان و ارایه راهکار برای بهبود این برنامهها
ارزیابی تاثیر عوامل شناختی و ارتباطی بر وفاداری محصولات سبز
بررسی اثربخشی عناصر آمیخته بازازیابی خدمات در جذب گردشگران فرهنگی ـ مذهبی(مطالعه موردی: ری و قم)
بررسی چالشهای صادرات خدمات فنی و مهندسی ج.ا.ایران به کشور عراق
بررسی تاثیر سبک زندگی اینترنتی بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی
بررسی رابطه بین آمادگی برای پذیرش فناوری با ارزش درک شده مشتری(مورد مطالعه:بانک ملت )
شناسایی و طبقهبندی کیفیت خدمات در شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی جمهوری اسلامی ایران
بررسی تاثیر تحریمهای بینالمللی بر برنامهریزی استراتژیک در صنعت نفت (مطالعه موردی استان خوزستان)
عوامل موثر بر تصویر ذهنی بیمارستانهای شهر تبریز بر اساس مدل کیم و همکاران
بررسی عوامل موثر بر مشارکت در بازار سرمایه منطقهای فارس
بررسی عوامل موثر بر رفتار بدبینانه(منفی) مصرفکنندگان
شناسایی عوامل موثر در مزیت رقابتی صادرات خدمات فنی و مهندسی شرکتهای ایرانی
مطالعهی تجربی تاثیر یکپارچگی داخلی بر رقابتپذیری بانک رفاه در رقابت با سایر بانکهای خصوصی و دولتی
تاثیر آموزش و رضایت شغلی کارکنان بر روی تصویر برند داخلی شرکت فراوردههای تزریقی و دارویی ایران
بررسی رابطه ابعاد ارزش برند و عملکرد بانکهای کشور در خصوص فروش کارتهای الکترونیکی بانکی
بررسی عوامل موثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مطالعه موردی نام تجاری اتکا)
بررسی مزیتهای استراتژیک صادرات گیاهان داروئی ایران بر اساس مدل الماس ملی پورتر
بررسی عوامل موثر بر خرید اینترنتی در دانشگاه پیام نور
بررسی تاثیر آموزشهای ضمن خدمت بر عملکرد کارکنان شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو(ساپکو)
بررسی تأثیر کیفیت رابطه و موانع تعویضی بر وفاداری مشتری در صنعت خدماتی ارتباطات راه دور موبایل
تاثیر رضایت کارکنان بر رضایت مشتریان بر اساس مدل ECSI (مطالعه موردی بانک ملت)
بررسی تاثیر شناخت برند ورزشی بر رفتار مصرفکننده
بررسی رابطهی بین سبکهای رهبری٬ سلامت سازمانی و اجحاف (bullying) در یک شرکت حمل و نقل
شناسایی و اولویتبندی موانع توسعهی فروش اینترنتی از دیدگاه مدیران فروشگاه اینترنتی
بررسی واکنش مصرفکننده در برابر استراتژی گسترش برند (تعمیم نام تجاری)
بررسی تاثیر تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در بانک کشاورزی
بخشبندی مشتریان با استفاده از الگوی CLV بر اساس ساختار شبکه عصبی
سنجش و طبقهبندی تامینکنندگان قطعات خودرو با استفاده از تکنیک AHP (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)
تبیین عملکرد صادراتی شرکتهای عضو بورس اوراق بهادار تهران در قالب یک مدل علمی
بررسی میزان رضایتمندی بیماران از خدمات بیمارستانی (مطالعه موردی: بیمارستان شهید دکتر لواسانی تهران)
بررسی تاثیر کیفیت بانکداری موبایلی بر رضایت مشتریان بانک ملت
تاثیر عوامل تصویر مقصد و رضایت گردشگر بر وفاداری به مقصد گردشگری
رابطه ابعاد ارزش ویژه مشتری با رضایتمندی از دیدگاه گردشگران داخلی هتلهای پنج ستاره شهر تهران
بررسی تاثیر کیفیت خدمات و وابستگی احساسی بر بعد عاطفی نام و نشان تجاری در خدمات خطوط هوایی ایران
بررسی عوامل موثر بر رضایت شهروندان از خدمات سامانه اتوبوس تندرو (BRT) تهران
بررسی تاثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند در شرکت رامک خودرو
-------------------------------